zondag 23 februari 2014

Zomaar een zonnige zondagmiddag

Het was de bedoeling dat ik vandaag wat binnenshuis zou gaan doen, maar toen ik van morgen op stond en zag dat het zulk heerlijk was, besloot ik wat aan de tuin te gaan doen omdat het onkruid het er momenteel heel erg naar hun zin had.

Onkruid verwijderen is een rustgevende bezigheid en het resultaat is zo mooi.

Ik zie nu ook, dat wanneer het weer het toelaat, ik hier en daar een struikje zal moet gaan verplanten, omdat ze elkaar anders gaan verdringen.




Het is niet dat we zo'n zachte winter hebben, maar alles loopt inmiddels uit.
Mijn hortensia heeft inmiddels al aardig wat uitlopers en ik vrees de eventuele nachtvorst welke we nog gaan krijgen. 




De Acer zit ook volop in de knop,


zelfs in de bosaardbeien zitten bloemen!



Nu maar duimen dat de winter een jaartje overslaat.
http://zaazu.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten